TURİZM: Tek marka çatısı altında

GAP Bölgesi Turizm Odaklı Tanıtım ve Markalaşma Projesi kapsamında, proje kapsamındaki 9 GAP ili, tek bir marka çatısı altında toplanacak. Bu 9 GAP ilinin tek bir isimle markalaştırılarak sürdürülebilir turizm destinasyonu oluşturulması amaçlanıyor. GAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı’nca (GAP BKİ) hazırlanan, GAP Bölgesi Turizm Master Planında belirtilen GAP Bölgesi Turizm Odaklı Tanıtım ve Markalaşma Projesi tanıtım toplantısı yapıldı.

Markalaşma ve tanıtım ile turizm altyapısının iyileştirilmesinden oluşan iki temel faaliyet alanı olan GAP Bölgesi Turizm Odaklı Tanıtım ve Markalaşma Projesi kapsamında, proje kapsamındaki 9 GAP ilinin tek bir isimle markalaştırılarak sürdürülebilir turizm destinasyonu oluşturulması amaçlanıyor.GAP BKİ Başkanı Sadrettin Karahocagil’in ev sahipliği yaptığı toplantıya; Şanlıurfa Valisi Abdullah Erin, Halfeti Kaymakamı Şeref Albayrak, Harran Kaymakamı Ömer Faruk Çelik, Hilvan Belediye Başkanı Aslan Ali Bayık, İl Kültür ve Turizm Müdürü Aydın Aslan, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanı M. Emin Özçınar ile turizm işletmecileri katıldı.

Proje tanıtım filminin sunumunun ardından, GAP BKİ Çevre, Kültür ve Turizm Koordinatörü Suphi Özer, proje koordinatörü Jale Velibeyoğlu ve Proje Uzmanı Bilgisayar Mühendisi Ahmet Tabanlıoğlu tarafından katılımcılara proje ayrıntıları hakkında bilgiler verildi.Proje ile ilgili bilgiler veren GAP BKİ Başkanı Sadrettin Karahocagil, GAP Bölgesi Turizm Odaklı Tanıtım ve Markalaşma Projesinin, bölgeyi vazgeçilmez bir destinasyon haline getireceğini, Mezopotamya markasıyla dünyaya tanıtacağını söyledi.

TURİZM AKTÜEL