EKONOMİ:Çaykur, Katar ve Azerbaycan Pazarına Girdi 

ÇAYKUR, Katar ve Azerbaycan piyasalarına girerek Türk çayı satışı için çalışma başlattı. 

Dünya çay pazarında söz sahibi olmak ve dünya markası haline gelebilmek için dış pazarlarda çalışmalarına devam eden Çaykur, çay çeşitleri ve soğuk çay markası Didi ile Basra Körfezi ülkesi olan Katar pazarına girdi. Konuyla ilgili açıklama yapan Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, Katar’da bayilik anlaşması yaptıklarını ve çay ile DİDİ’nin bu ülkeye ulaştırılmaya başlandığını söyledi. Sütlüoğlu, “Dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Son yıllarda ticari anlamda dünyanın cazibe merkezi haline gelen Katar’da yaptığımız çalışmalar neticesinde sonuca ulaştık. Bundan sonraki aşamada hedefimiz pazardaki payımızı artırıp, diğer Arap ülkeleri ile birlikte Katar’da da Çaykur markasını en üstlere taşımaktır” dedi. “SOYDAŞLARIMIZIN YOĞUN İLGİSİ VAR” Türki Cumhuriyetlerde birçok ülkeye ulaştıklarını kaydeden Sütlüoğlu, “Kardeş ülke Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de daha önceden yapılan piyasa araştırmalarının ardından bayilik oluşturma aşamasındayız. Ürünlerimizi Azerbaycan pazarında satabilmek için çalışmalarımızı neticelendirmek üzereyiz. Soydaşlarımızın bize karşı samimimi ve yoğun ilgileri var. Önümüzdeki hafta görüşmelerimizi neticelendirerek kardeş ülke Azerbaycan’da da Çaykur ürünlerini pazarlama aşamasına geleceğiz” diye konuştu.