ALIŞVERİŞ: Yaratıcılık devam eden bir süreçtir

Dünyaca ünlü marka adidas Originals’ın ‘Original is Never Finished’ temalı 2018 marka filmi yayınlandı. “Yaratıcılık devam eden bir süreçtir” sözünü özü olarak alan film, ‘Tekrardan yaratıcılık doğar’ felsefesine dayanıyor. Yeni bir jenerasyondan ilham alan adidas Originals’ın kampanya filminde, aralarında müzik, moda ve spor dünyasından yaratıcı ve vizyon sahibi isimler yer alıyor.

adidas Originals’ın, yaratıcılığı metaforik bir döngüyle ve görsel bir şölenle aktardığı ‘Original is Never Finished’ kampanyasının yeni filmi 25 Ocak’ta yayına girdi. Müzik, moda ve spor dünyalarını birbirine bağlayan yaratıcı vizyonerlerin yer aldığı filmde; şarkıcı ve söz yazarı Dua Lipa, Real Madrid’de forma giyen Brezilyalı futbolcu Marcelo Vieira, müzisyen ve yaratıcı Lu Han, hip-hop sanatçısı ve sneakerhead A$AP Ferge, basketbol dâhisi Nick Young, yapımcı Kaytranada, futbolcu ve DJ Florancia Galarza, sokak giyimi ikonu Adrianne Ho’, profesyonel kaykaycı Miles Silvas ve rapçi Playboi Carti bulunuyor. Bireysel olarak her biri limitleri zorlayan bir performansla adidas Originals’ın mücadeleci ruhunu yansıtan isimler, orijinalliğin yeni tanımını yapmak için bir araya geldi.

Döngüyü kırma amacıyla, eskinin üzerine yeniyi ekleme fikrini yaratıcılığın bir göstergesi kabul eden ve her kültürün her an değişim içinde olduğunu anlatan filmde karakterler, bir önceki sahneye gönderme yapan ve onun kaldığı yerden devam eden bir senaryoyla kamera karşısına geçiyor. Bu yüzden film de adeta «beta» halinde. Sene boyunca çeşitli sahnelerin ekleneceği filmde, eski görüntüler de yeni anlamlar kazanacak. Böylece marka filmi de son haline doğru evrilecek ve gelişmeye devam edecek.

Rutini Bozmak Özgürleştirir!
“Original is Never Finished 2018 kampanyasında bize ilham olan konu ‘rehavete kapılmaktı’ fakat bu yaratıcılığı bloke eden bir durumdu” diyen adidas Originals Başkan Yardımcısı Alegra O Hare “Hiç bitmemeye yepyeni bir anlam yüklemek istedik. Tekrarlayan davranışlarımızla mutluyduk ama rutini bozduğumuz an beklenmeyeni keşfetmenin özgürlüğünü yaşadık. Bir şeyi tekrar tekrar yapma fikri, film boyunca tekrarlayan imgelerle yansıtılıyor” diyor.
Reklam filminde 90’ların oldukça popüler olan ve herkesi çabalamak için cesaretlendiren parçası “Keep Pushin” şarkısının remiksi kullanılıyor. Original Is Never Finished’e eşlik eden ‘Keep Pushin’parçası, Grammy adayı ve söz yazarı Mura Masa tarafından da remikslendi.

Şarkıyla birlikte Floranza Galarza, Adrianne Ho ve A$AP Ferg’i de kapsayan yeni jenerasyon adidas Originals temsilcileri yaratıcılık ve enerjilerini ortaya koyuyor.

EQT BASK ADV modelinin öne çıktığı reklam filminde diğer öne çıkan modeller arasında ise NMD, Crazy, Arkyn, Prophere ve EQT yer alıyor.

Reklam filmi sezon boyunca eklenecek koleksiyonlarla birlikte yenilecek ve yepyeni versiyonlarıyla bütünü oluşturacak.

https://youtu.be/VdRN9gWyJd8

Künye
Marka: adidas Originals
Kampanya: Original is Never Finished SS2018 Brand Film
Müzik: “Keep Pushin'”
Ajans: Johannes Leonardo
Social Medya Ajansı: Annex88
Yapım Şirketi: Iconoclast
Kurgu: Exile
Görsel Efektler: The Mill
Renk Düzenleme: Company 3
Dizayn ve İlüstrasyon: Not to Scale